Sunday, December 13, 2009

get well soon abah!

tahun 2009 nk abes da..byk jugak yg berlaku akhir2 ne.lebih2 lg ayah aku yang selalu saket..kuar masuk hospital..baru2 ni..dye dimasukkan di ICU seminggu.. then, baru lah dimasukkn ke wad biasa 3 minggu. ulang alik ke pulak hosp.swasta..penat! memang cukup penat! tp, aku and family lebih penat kalau tgok abh saket..aku jugak tak pernah tgok abh menangis sepanjang hidup aku. dan kali pertama aku lihat dia menangis baru2 ni..aku sedih.sedih sangat.tp abh kuat,dia survive jgk khidupan dgn sabar. aku harap dye aka pulih secepat mgkin..aku and family nk tgok abh yg segembira dulu..
GET WELL SOON ABAH!
:)

2 comments:

dada said...

somoge dipermudahkannyea. -amin-

Chilabaey's Spot 2 said...

Saya doakan agar ayah awak akan sembuh dan dipermudah segala urusan yer.... Jangan berhenti berdoa... :)